fredag 8. april 2022

Samstrikk påske



 
Eg elsker samstrikk  💛 
 
og iallefall når det er sokker det er snakk om.
 Og no er eg  SÅ heldig å vere med ein samstrikk PÅSKESOKK, 
som i tilegg er i favoritt tråden fra Viking garn. MEG LIKER .

Eg henger litt etter, da travle fjøsdager krever sitt, 
men eg skal vel klare å komme etter håper eg.
Bare eg får strikka dei bråta, som går litt sakte med små fletter,
Men du og du kor fine dei blir 😉



Her på sunnmøre vil vist ikkje vinteren gje slipp,
snøen laver ned og det er lite som minner oss om våren ute.
Så da er det godt å kose seg innomhus mellom fjøsstell og kuer.

ps. samstrikken finner du også på FB - 
Viking of Norway - Viking Garn



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...