mandag 25. april 2022

Endeleg

Klarte eg å bestemme meg for kva som EG  synes vart bra på Årest samstrikk 2022       

For etter å ha strikket bråt 2 ganger, rota litt med farger, 
fant eg ut at eg måtte legge fra eg strikkepinner og tråd
😶
Ha meg ein runde i fjøsen og siden ein runde med joggesko og tenke og tenke litt til  😏😏

For det er jo ikkje alltid så lett å bestemme, 
seg når ein IKKJE veit mønster på forehand, kun farger.

Men du kor spennende det er også da  😊




 Måtte self. prøve det i farger som var litt sterkere, men veit du kva ...


Eg gjekk tilslutt tilbake til de fargene eg hadde først valgt, 
og trur eg IKKJE angrer i det heile tatt.

Og når eg i tilegg strikket falske fletter i vrangborden - da begynner det å ligne på noe bra 💚

SÅ no gleder eg meg til fortsettelsen -- TRUDDELUTT

1 kommentar:

  1. Det der ser virkelig fint ut! Som oftest er det de fargene man velger først man blir mest fornøyd med.🧶😊Kos deg videre med strikkinga!🤗Hilsen Strikkekjerring

    SvarSlett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...