søndag 10. desember 2023

2 adventstur i desember

 Eg føler meg TAKKNEMLEG 

og heldig som har så mange fine fota som vil være med oss på adventsturene våre  💜

Og i dag - 2 søndag i advent vart det ny tur ,

 og ny benk som skulle besøkes 😉




Ikkje verdens lengste tur, ei heller den bratteste.

Men litt måtte vi jo kave for å komme oss fram, men det føles jo så bra.

Både da og etterpå 😋

Det vart bål og pølse, det vart trim og go latter.

Det vart litt utestrikk, julekuler og sjokolade.


Og jada - eg gleder meg til neste tur allerede eg.

 Så får vi sjå da - Yr melde jo regn og ruskevær,

men det er jo lenge til neste søndag ...


Håper din søndag har vert fine 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heia Bloggen

Heia du og ikkje minst HEIA MEG 😋 Det  begynner  å bli noen veker siden eg vart sjuke, og forma kunne jo vært bedre . men men ...   No har ...