søndag 3. desember 2023

Adventstur

Noen tradisjoner er det VEL VERDT å ta vare på  💜


 1 søndag i advent - og på tide å puste støv av adventsturen vår igjen

Det frista ikkje med bål og grilling når det er så kaldt.

 Men sjokolade frista vel det og  😋

og eg hadde eit nytt hjerte som skulle henges opp 💜





Og det er jo også veldig kjekt å starte turen hjemmefra, 

vi har jo eit eldorado i nærområdet med fine turstier. 

Bare så synd dei stiene er dekket med snø ...


Målet var Benken borti skogen her borte 😉

Ein liten tur med stor utsikt. 

Vi vassa i løssnø og det var vel litt i kaldeste laget ute. 




 De små spotene til Peik vart vel litt slitne og kalde i dag.
Men mor ofra strikkegenseren og  go bærehjelp gjekk turen bra for han.
 ( og resten av dagen har han ligget på varmelading  ;)

Så no gleder eg meg til neste søndag og ny tur,
 må tenke litt på kvar den skal gå.
 Prøver å finne turer i nærområde 
 - lavterskel tur med bål, pølser og kanskje kakao 😉

Håper du har hatt ein fin fin 1 søndag i advent 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heia Bloggen

Heia du og ikkje minst HEIA MEG 😋 Det  begynner  å bli noen veker siden eg vart sjuke, og forma kunne jo vært bedre . men men ...   No har ...