tirsdag 26. desember 2023

Dokumentert juleglede

 I mangel på energi og tid så vart det bare eit blogg innlegg om jula i år.

For det tar så på å ha vert igjennom enda eit nyrestein anfall og enda ein oprasjon, men jula kommer jo uansett tenker no eg. 

Så dette året vart det juleforberedelse på sparebluss, og heldigvis har eg jo robotstøvsuger, ein mann som hogger juletre og ein fryser full av mat og gjærbakst 😀

Og nesten alle pakkene var klare i kjellaren til innpakking - så null stress tenker no eg.



Første økt var jo å få juletreet i hus, og det er jo ingen problem når man har mann med motorsag og traktor. Og vi finner jo alltid ein fine topp i egen skog 💚 og det er jo slik vi vil ha det - det er jo våres tradisjon.


OG når eg får ekspert hjelp til å pynte - ja da kan eg hake av enda ein ting som måtte gjøres føre jul.

Vi har hengt opp lys og enda meir lys både ute og inne - like fint overalt syns no eg. Og til neste år - ja da kommer det vel opp litt meir kanskje 💕



Jula vart jo litt anneledes i år - spyskjuken som ingne ville ha.

 Men eg tenke at dette er vel noe vi skal klare å stå i 

- og til no er det bare de små som er råka.

 Og slik håper eg det blir resten av jula og.


Men vi fikk ein fin fin julekveld der Maya fikk vere i sentrum, med  gaver, go mat og drikke og alle var  fornøyd med fine gaver.

Juledagene er rolig slik vi vil ha de - med enda meir god mat og drikke. Med spill og ute leik.



Resten av jula håper eg blir rolig, med litt egentid, strikketid og turtid. 
Så håper eg du også har hatt og får mange fine julestunder 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Heia Bloggen

Heia du og ikkje minst HEIA MEG 😋 Det  begynner  å bli noen veker siden eg vart sjuke, og forma kunne jo vært bedre . men men ...   No har ...