mandag 26. september 2011






Hils på Lykke og lykkeliten
tvillingene som vart født i natt,
og der forma var skral - meget skral....

men disse ville jo leve litt lenger
og det går jo så BRA

2 kommentarer:

  1. Hei!

    Takk for kommentar på bloggen min :)

    Flott blogg du har! Vi har jo mange felles interesser :D

    Godt det går bra med tvillingkalvene, lykke og lykkeliten! Håper det fortsetter sånn :)

    Klem Bondekåna

    SvarSlett
  2. Så fantastisk fine! Håpar det går bra med dei :)

    SvarSlett

sommerjobben

  Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...