Hei!Takk for kommentar på bloggen min :)Flott blogg du har! Vi har jo mange felles interesser :D Godt det går bra med tvillingkalvene, lykke og lykkeliten! Håper det fortsetter sånn :)Klem Bondekåna
Så fantastisk fine! Håpar det går bra med dei :)
Ein del av sommer timene mine går til å se etter UteKua, Koseleg med du så nødvendig arbeid 😀 I går kveld hadde eg med meg ein av hjelper...
Hei!
SvarSlettTakk for kommentar på bloggen min :)
Flott blogg du har! Vi har jo mange felles interesser :D
Godt det går bra med tvillingkalvene, lykke og lykkeliten! Håper det fortsetter sånn :)
Klem Bondekåna
Så fantastisk fine! Håpar det går bra med dei :)
SvarSlett