lørdag 8. desember 2018

kjærleik på pinner



Det er alltid så kjekt å strikke - og iallefall på tjukke pinner og tjukke tråd.
For da tar det jo ikkje så lang tid - håper eg ;)

og fort bør det jo gå vis eg skal ha noen par ferdig til jul 
ja da eg veit at det er jul om noen dager, og det er jo lov å håpe  at dei dagene går saaaaakte fram te jul --- hoho 

Så no veit eg iallefall  kva eg skal bruke litt av helga te - 
strikke og feste tråder og strikke litt til 

ps. vottemønster fra nydelige Kongle og tråd  fra ein  BÆ  




Med dette ønsker eg deg ein fine  førjulstid ♥




1 kommentar:

  1. Nydelege farger på mjuke og gode vottar.
    lukke til med førjulsdagane.
    Klem

    SvarSlett

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...