mandag 3. desember 2018

har du

pynta treet til jul kanskje ?

Ikkje her iallefall ....   mulig eg trakker litt i salaten men når ein ser mange plasser at juletreet allerede er kommet i hus - med lys og julekuler på ....
Da tenker i at det er ALT for tidlig 
- Eller er det det  ?  






men heldigvis er vi jo forskjellige 
- her venter vi heilt til den 22. 
da skal vi pynte treet vårt - da skal min fine bestefars engel opp og da er det jul vettu ;)
Kva tid kommer ditt juletre opp og kva liker du best - ekte eller plast ?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Mange fota på tur

Eg er litt usikker på kor begeistra eg er for alle desse fotane som ville være med på tur i kveld.  Men OK da - dei fikk være med på turen m...