mandag 17. desember 2018

rydd og KAST


var dagens ord på 2 rom - kontor og vaskerom …


kor vanskelig skal det være da liksom. VELDIG VANSKELIG 


for sjølv om vi no har snart budd her i 2 mnd. så er det ein del  som står att på noen rom,  og ein del ting som burde komme seg ut av huset
enten til bruktbutikken eller i ei søppelbøtte.


og 10 poeng til meg sjølv - begge de rommene er no ryddet - vi ser jammen meg gulvet og alt som skulle kastes - er faktisk kastet - bra jobba monika ;)




og innemellom rydd og kaste proskjekt så har eg faktisk rukket å være
 rampenisse på skolen ,
 for kven nissa julegrøten ROSA  --- ikkje meg ;)


Håper din dag har vært bra ...
Med dette ønsker eg deg ein fine  førjulstid ♥



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...