søndag 30. desember 2018

glede i heimen


eg vant eg vant eg vant …

eg bobler av glede kvar gang eg vinner noe - og denne gangen var det kjempe fint garn som dumpa ned i postkassa mi ;)

eit hespe med sokkegarn og ei hespe med noe annet - som eg skal strikke sjal av tenker eg ;)




Sokkegarnen vart hespa opp i går og #søndagssokkene er kommet på pinnen.
Spennende med ny hæl strikk - men den blir sikkert bra - fargen er litt mørk etter min smak - men eg vil gje den ein sjans  - 
og så glitrer det jo så fint vettu ;)

Kabberta garn har ei fine side på FB. titt gjerne innom der - det gjør eg av og til 

Fortsatt gode romjulsdager  





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...