mandag 24. desember 2018

Du stjerne


over Betlehem, sende dine stråler ned.
Og minner oss om at julens bud, er kjærlighet og fred 

GOD JUL kjære DU 





 24 desember og det er timer att te julekvelden ;)

og vi bruker timene godt, rusler oss ein tur på Laupen
og finner ein Vinterstikk ut -- meg liker ;)

og turen får eit nytt namn   #ribbetrim

Pakker inn dei aller siste gavene, kvalitets sjekker pinnekjøttet og bare kjenner på den gode følelsen av jul
Av gode lukter og tradisjoner.
Der unge og vi litt eldre unge er veldig samstemt om kva som er vårres jul og kva som er vårres tradisjoner .

og det er jo så bra - de tradisjonene våre.  men open eld og grilling av pinnekjøtt 

har du smakt det ?  vis ikkje så annbefaler eg deg å smake
det smaker himmelsk godt 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Mange fota på tur

Eg er litt usikker på kor begeistra eg er for alle desse fotane som ville være med på tur i kveld.  Men OK da - dei fikk være med på turen m...