fredag 7. desember 2018

når man


Fryser - er det jammen meg godt å ha ein vedomn å krype bak - det trenker iallefall PEIK ...men matmor er litt meir skeptisk og meiner varmepumpa er eit bedre egnet varmeplass ;) 





Så får vi se da ... kva som er best for frostpisten Peik.
Eg er iallefall litt skeptisk til heile PEIK
  for med alt for korte fota,  alt for lite pels, 
alt for liten kropp 

 trivs han best inne - men eg vil jo være ute. for vi trenger jo  av og til å få lufte hode og fota .
Men veit du kva -- eg digger den lille frostpisten vår eg -- og bare vent - så kommer vel han også til å bli glad i snø og kulde. Og når mor finner fram strikkepinner og tråd og strikker ullgenser til gullklompen vår 
- da vettu blir det vel bra PEIK ;)

Med dette ønsker eg deg ein fine  førjulstid ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...