onsdag 19. desember 2018

julekort


i posten er jo så kjekt, men skal ein få julekort i posten, 
må ein nesten sende julekort også.


 kvart år har vi mekka saman julebrev og   hemelaga kort.
I år vart det lite med scrappekort, da mesteparten av scrappeting ligger litt i esker og poser - litt her og der 



så da vart det databrev og kjøpekort med bilder - men eg håper mottakeren vart 
GLAD lell ..

Ser det er mange som tyr te Facebook og tekstmelding, men eg må vel innrømme det -
 Eg liker å få og sende julekort ;)

så te neste år har eg ei plan om å begynne litt tidligere slik at eg har eit lite lager med julekort og pakkelapper --- kanskje heilt sikkert lurt å begynne i januar ein gang :)


Med dette ønsker eg deg ei fine førjulstid 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...