fredag 21. desember 2018

HALLO

- nå er de jul igjen 





eller iallefall nesten.  Mine planer var å ha huset noenlunde rent og pent i dag,
 så langt kom eg da ikkje...men  det kommer jo ein dag i morra og ;)

Men eg fikk lufta Peik og meg , 
sendt det siste julekortet og pakka inn den siste pakka.
Noen juleblomster er kommet på plass sammen med noen røde lys, litt nisser her og der og sengene har fått på nytt og rent te jul, eg har 
kyssa ein buss sjåfør og kvilt litt middag - smil i dagen 

Med dette ønsker eg deg ei fine førjulstid  ♥






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Mange fota på tur

Eg er litt usikker på kor begeistra eg er for alle desse fotane som ville være med på tur i kveld.  Men OK da - dei fikk være med på turen m...