mandag 3. januar 2022

Nyttårs tanker ...

 Ta vare på kvarandre, le mye og gi klemmer,

det tror eg kan være mitt   NYTTÅRSFORSETT ...    lett å holde ;)






i tilegg så må vi vel TRIMME  litt, spise litt mindreog nemnde eg å KLEMME meir  😊
 
og jo vist skal vi bestige noen topperutfordre oss  litt - besøke noen nye plasser.
 



Og så må vi jo utforske Bobilen vår litt meir, håper den bringer oss til nye plasser, til familie og venner ut til den STORE verden.
Og ikkje minst - vi skal nyte tiden med verdens fineste Maya💗
 
SÅ håper eg du også har dine planer klar for 2022.

Eg har fleir på lur -- mange. Noen av dei skal gagne meg godt
; klemme meir, sove meir, rett og slett være snill med meg selv og ikkje minst - dei rundt meg 




Henger du fortsatt med --- grip dagen og gi litt meir faen 👻

ps. ja eg VEIT at VI IKKJE SKAL KLEMME KVARANDRE i hytt og pine. 
MEN noen nære håper eg  vi alle har - og dei kan vi jo KLEMME litt på 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...