mandag 31. januar 2022

Rester

Rester av Restesokken 😀 

i januar hadde eg jo eit mål om å strikke opp noe tråd eg hadde liggende. 

Og siden Restesokken hadde ein så KUL hæl, vart det den som skulle hjelpe meg med å bli kvitt ein del tråd.

No har eg strikka Restesokken og 2 sokkepar  til, og jupp eg har jo enda meir trådrester  ...


Så da er det vel bare å fortsette å strikke SOKKER 😋

For er det noe eg bruker kvar dag - året rundt . Så er det jo sokker, og disse er jo passe tjukke også.


 Og denne hælen likte eg jo så godt å strikke - og veldig greit å repiter noe ein liker vel 😉💜


Så er det jo Februar i morgen og da kommer det vel nye strikkeplaner og nye ønsker . Det fungerte iallefall for meg å ha ei liste, til  å halde fokus når fristelsen vart for stor 😌



 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...