fredag 7. januar 2022

På sin rette plass ...


ENDELEG, sier no eg . er gulvet på plass på syrommet mitt igjen 😊 

og NO er det jo på tide å sammle sammen alt som skal inn igjen. Og eg innrømmer det så gjerne - eg har tråd og hobbyting i heile huset, og har eg ikkje funnet det eg skulle hatt - JA da kjøper eg nytt.. 


Men NO VETTU - skal MOR ta tilbake kontrollen . 

Og først ut er strikketråd og strikkepinner og alt som hører med.

Eg har alltid hatt ein forkjærlighet for kasser - og samler alle mine prosjekter i dei,

 ei kasse skal inneholde mønster og tråd.

 Og  DA er det jo lett å holde styr på alt tenker no eg da.



Men Eg ser jo det at eg har meir tråd og prosjekter enn eg har kasser og noen at dei prosjekta har faktisk ikkje LIVETS RETT.

Dei er rekka opp og ligger no i påvente av at noen andre kanskje vil kjøpe billig tråd 😀 

For Ja eg synes det er greit å kvitte meg med tråd eg veit eg ikkje trenger.


Å eg gleder meg til alt er på plass 

og at eg klarer ( Prøver ) å holde meg til den tråden eg har på lagret i år.

JO - eg har lov til å kjøpe ny tråd - men da skal eg mangle den i mitt lager eller så skal det gå til ein presang tenker no eg da.


Å eg gleder meg til dette strikkeåret 2022 - mitt EGO strikke år tror eg 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...