torsdag 13. januar 2022

Restesokken

 

Er det noe eg har lite av - så er det RESTER 😉

Tuller

Eg har masse rester, men ikkje nødvendig i rett farge og tråd.

Så da denne RESTESOKKEN dukka opp i ei FB. gruppe pga. mønster på kilehæl , 

falt eg for fristelsen for å kjøpe mønstra.


For selv om sokken heite RESTESOKKEN

 Så er det vel lov å bruke litt nytt og litt rester - sant ja 😋




Så får eg se da - kor kul denne sokken blir, er litt redd den havner i korgen for single sokker.

For eg synes den har litt merkelig fasong.

Men så var det den hælen da, den gleder eg meg til å prøve,

har ALDRI prøvd den kilehælen før eg - har du ?


Ny tråd og rester - Tencel raggi fra Jarbo og sisu fra sandnes Garn





2 kommentarer:

  1. Spennende prosjekt. Jeg lurer på hvem som har laget mønsteret?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei - det er Mona Sofie Helgeland som har laget dette mønstre - ei veldig koselig dame ;)
      mvh. monika

      Slett

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...