mandag 31. januar 2022

Vekeplan #5

Greit å ha planer - men når kroppen blir litt tusp - er det også greit å pleie sofa og hode 💗
Men litt fikk eg da gjort i veke 4 og 😀

Denne veka  bør eg også prioritere kroppen - slik at eg blir heilt frisk  NO.
Må vel innrømme at eg ikkje er så god på å være i dårleg form.
 Så da er det vel lurt å legge lista lavt - veldig lavt faktisk   💥




 💚 Finne på noe artig sammen med flokken min ein gang i veka 
💚 Eg  fortsetter med tur x7 sove og ligge meir heile året eg 😊
💚 rydde kjøkkenbenken KVAR dag 
💚 strikke litt jamt og trutt kvar dag fra trådlagret i kjellaren.
💚 Hjemmebakst er jo best - så det må det bli meir av 

💚 Fjøs fra mandag til torsdagsmorgen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...