onsdag 26. januar 2022

Vekeplan #4

 


På veke 3 kunne eg hake av på alle punkt - fortsatt 10 poenger til meg.

Men så kom vi til veke 4 og ups allerede onsdag og ingen plan vettu.
Eller litt inni mitt hode  😋

Men no har kroppen fått seg eit snev av influensa - så da er det vel lurt å legge lista lavt - veldig lavt faktisk   💥








💚 Finne på noe artig sammen med flokken min ein gang i veka 
💚 Eg  fortsetter med tur x7 sove og ligge meir heile året eg 😊
💚 rydde kjøkkenbenken KVAR dag 
💚 strikke litt jamt og trutt kvar dag fra trådlagret i kjellaren.
💚 Hjemmebakst er jo best - så det må det bli meir av 


💚 Tannlege på Mandag
💚 Fastlege på tirsdag + møte med kommunen
💚 Bestille kunstgjødesel
💚 Fylle ut og få sendt ut nabovarsel - til utskilling av ei hustomt
💚 Fjøs fra Torsdag til Søndag 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...