torsdag 15. september 2022

100 dager til jul

 Sommeren er over og høsten er kommet for godt .

Og inni mitt hode iallefall begynner det å krible litt etter å starte tanken mot jula - tanken mot å starte juleforberedelsene.


Det er lenge til eg kan si eg er i julemodus. Men i dag vettu - er det 100 dager til jul ...

OG snart er det ikkje så lenge til den magisge tiden er her ...

Men først skal vi kose oss med høsten.  OG her på  sunnmøre har vel høsten kommet for godt, og ute er det vått 💦 og grått. OG faktisk nysnø i fjella 



Men innemellom regnbygene har i dag faktisk vert tørr asfalt og eg var snar til å finne fram sykkelen og sykle meg ein tur inn i gråsteindalen.


Litt trolsk stemning i fjella i dag, litt tåkedis og bittelitt vind gjor turen i dag magisk 😋


og ja da - i dag vart det julemusikk på øret 😉

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...