onsdag 14. september 2022

Vekas strikke planer

 

Ups ... onsdag allerede jo, og kvar blir dagene av 😊

Iallefall hadde eg ei strikkeplan på mandag at eg skulle halde meg tro til denne tråden denne veka - og heilt sikkert ei veke eller to til håper eg ...






Den brune tråden skal trylles om til ein HERRE genser - MÅ være ferdig i oktober ein gang. 

Framdrift: Begge armer er faktisk nesten ferdig. usikker på kor mange cm som mangler,

 men det er ikkje mange. Har også noen tråder å ferste, tenkte eg skulle ta litt trådfeste litt no og da - lurt ikkje sant 😋

Bråtet på bolen er også ferdig, 

og da er det bare å strikke den lange transport etappen opp til mønster.

 OG så må eg bestemme meg korleis resten blir.

Sy i armene, ragland eller rundfelling - mange vanskelege valg i livet må du tro.


Den fleirfarga tråden skal bli til korte tjukke sokker, eller ankelsokker som noen vil kalle det. Har fått ei bestilling på slike 😃

Usikker på disse fargene - så da strikker eg 2 par og håper dei faller i smak.

Dei skal strikkes på pinne 3.5  så da rekner eg med at det ikkje tar så lang tid ferdigstille.

 Men for å lage litt meir arbeid for meg selv så tenker eg å legge inn fletter - det blir vel bra .

Og tråden kommer fra lagret i kjelleren, godt å få brukte opp noe fleirfarga tråd.  


Vinn vinn - noen får seg noe varmt på føttene og eg får bruke opp noen rester - Trudelutt 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...