mandag 26. september 2022

vekas tråd

 Eg fortsetter med samme tråd som forje innlegg om vekas tråd eg ...

Har no endeleg strikka ferdig 2 par sokker / tøfler av den fleirfarga tråden. Sokkene er allerede komme i bruk. Og tøflene ligger på vent til eg får sende dei i posten ...



Så da blir det endeleg litt tid til den brune tråden,

 Å det er jo så kjedeleg å bare strikke ensfarget på litt tynne pinner .

Eg strikke og strikke litt no og da og finner på noe som kan være meir spennende.

 Men eg har jo ein tidsfrist, så eg MÅ jo bare strikke brunt denne veka. 

OG håper eg kommer fort opp til mønster 😀

Har no strikket ca. 20 cm og eg MÅ ha ca 37. Så da går det jo rett veg ...


Truddelutt




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...