onsdag 7. september 2022

Høst strikk

 Mine sommerstrikk planer gjekk jo ikkje så bra, 

men det er jo lov å håpe at høsten skal bli ein go strikke tid,

 at i høst skal eg strikke mange meter med tråd 😀


Og planen MÅ vel vere å strikke ferdig sommerstrikk genseren min

 og noen sokker i veldig tynn tråd.
Ikkje så alt for mange strikkemasker før eg kommer i mål der 😋😜

MEN nei da - eg starta på ein HEILT NY GENSER EG, slik i tilfelle liksom
( men denne skal være ei gave og IKKJE egostrikk da )




og sokker ja - dei SKAL strikkes innemellom alt annet.
 Hadde tenkt å ha ein heile kurv med sokker ferdig til eg skal pakke inn julegavene 💥
Så der har eg faktisk ein jobb å gjøre.




OG så har eg litt farmor strikk også.
Barnehagestress og julekjole kunne jo være kult å strikke.

vi får se kva tiden strekker til - akkurat NO er det jo knallvær her på sunnmøre, og da blir jo tiden brukt til å være ute og NYTE 💛💧

ps. og så har eg ein plan om å følge mønster og tidligere erfaringer med tråd og mønster, slik at eg slipper å strikke tråden 2 - 3 ganger..
jupp - eg har strikka denne genseren 3 ganger og JA eg har rekket opp disse armene før og. og eg burde jo ha lært at eg MÅ bytte pinner når eg strikke mønster 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...