søndag 25. september 2022

#heiaopp20

Tidlig på sommer og inni mitt hode svirrer det allerede av vilken turer eg har lyst til å gå, kven eg trur eg klarer å gå og vilken eg BURDE gå 😊


Laupen er jo alltid med - Sommer som Vinter - og gjerne kvar dag og iallefall meir enn 100 turer pr sesong tenker eg alltid. Til no er det vel 128 turer gått. Og vi har jo enda noen dager att av september.

I fjor var det Heia opp som skulle være det STORE målet, men eg klarte ikkje 20 turer opp. 

 Men i år  FAKTISK, så  klart eg  HEIA OPP 20 ganger. 







Og i dag var eg så heldig å få selskap opp Heia, og det var så godt å gå 2 sammen, selv om det var mest stille mellom oss - så var det ei god stillhet å ha med meg opp. 

OG det er jo noe med å ha noen som pucher på -- noen skritt til og gjerne litt fortere  😊

Og eg kan vel skryte av at i dag var den turen eg har gått fortes opp -- HURRA 😁


Så får vi se da - kanskje blir det ein tur eller to til før vinteren kommer, iallefall Laupen rundt omkring.

Har du kanskje fått gått deg ein søndagstur 💟











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...