tirsdag 27. september 2022

Traktor strikk

 

Egentlig heilt OK å være TRAKTOR berte i dag 😀

For da kunne eg jo innemellom slaga strikke litt.

 Og du veit - ei maske her og ei maske der blir fort ein cm meir på strikke genseren  min 👌





Faktisk har eg no strikka snart 35 cm og det er jo ikkje så lenge til før armer og mønster popper opp på strikkepinnene.

 OG da er det jo litt meir artig å strikke, det synes iallefall eg 😉


Og kva driver VI da med her på sunnmøre i slutten av september ?

Jo vedlikehald av marker og veg er jo høg prioritet.

 OG no trenkte ein gardsveg litt pleie. Så da er mannen i gravemaskina og EG sitter i traktoren og strikker og kjører litt fram no og da.

Og når hengeren er full, kommer min kjære mann og tipper. 

God arbeidsfordeling det tenker no eg 😊


Vi er jo så heldige med været no, sol og mange varmegrader, måtte det vare lenge.

 Og naturen gløder jo i farger. Rett og slett magisk og viktig å ta med seg når høststormene kommer tenker no eg 💛


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...