fredag 19. november 2021

5 veker til jul

No gjelder det å passe på at ting og tang til julehuset er kommet på plass..

Advensstaken, lysa og tallene .. lyspærer, servietter, telys, julevinen, cognac mm..

planlegg ein gløggkveld, juleverkstad eller kansje ein bakedag,

eg håper iallefall på minst einbakekakelefseDag
 eller kanskje dra på ein skogstur, for å jakte på litt kongler mose eller noen greiner 



Her har det kommet litt snø innemellom, men så kommer det regn og vind og alt ute er no liksom så vått og ukoselig.

Men Plutselig så kommer julesnøen og skaper ei magisk stemning ute - men enn så lenge er det kun lysa i treet som minner oss om at snart er det jul ...



 Eg har mista litt den  julekavestemninga mi denne veka,

men det blir heilt sikkert jul her i huset i år og.

Eg har jo lilla lys og heilt ny advents stake,
eg har kjøpt inn noen julegaver og innpakkings papir,
 eg har ( IKKJE ) starta på årets julekort / brev 
Men eg har noen planer om  advents kalendre . Så litt er da gjort 😊

og til vi sees igjen  TA VARE PÅ KVARANDRE 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...