mandag 29. november 2021

Årets første adventstur

  I fjor starta eg ein NY tradisjon for flokken min - Nemlig tur kvar Søndag i advent. 

Og vi fikk 4 koselige turer i nærområdet med mange fine fota på tur, bål, grilling, kakao og ikkje minst samhold og glede 💗


Og i år kjører eg i gang adventsturer igjen - Denne første søndagen i advent var eg jo ikkje hjemme, men tur vart det jo 😊


I vinterlandet ut mot havet - ut i Bud. 

OG turen gjekk eg sammen med ei som betyr så mye for meg - og det var så koselig.



 Det vart ikkje bål denne gang, ei heller kakao. 

Men vi fikk den GODE STUNDEN, vi fikk praten, vi fikk tatt mange bilder og vi fikk tida sammen 💜


Så håper eg du fikk ein fine start på Advent 2021.  Dagen i dag har eg faktisk tatt julevasken i skuffer og skap på kjøkkenet - tatt varetelling på kopper og krus ( jupp eg har NOK ;)


Og ja da - Det er Jesusbarnet og ikkje noe tilsyn som kommer til jul 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...