lørdag 13. november 2021

Takk Gud

 

For at det IKKJE finnes så mange Garnbutikker uti Ålesund som selger halvtjukk sokketråd 😏


For da hadde byturen min i går end med enda meir sokketråd. Heldigvis  fant eg ingen butikker som solgte akkurat det eg ville ha i går ...




For det er jo snart jul, og eg trenger flere sokker til mitt sokkelager - og i eit øyeblikk av lite fornuft tenkte eg at det var HEILT SIKKERT LURT Å KJØPE MEIR TRÅD 

( EG HADDE BARE GLEMT KOR MANGE NØSTER EG HADDE HJEMME )


Men med litt flaks så vart det ingen tråd i går ,

og i dag har eg ryddet i poser og esker og JA DA ... Eg har tråd til kjempe mange sokker i år og heilt sikkert til neste år også. 


Ha ein fine helg fortsatt - med eller uten sokketråd 😀💚


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...