mandag 22. november 2021

KAOS i strikkeparadiset ...

Forje vekes strikkeplan var jo å strikke bare med Beige tråd, 
slik at min RETRO FIN genser skulle bli ferdig i novemer .

OG JA da - eg har strikket i alle ledige stunder - kun med BEIGE tråd,  
slik at armer og bol er no klar for mønster 😊



Men i min iver etter å bli ferdig så har eg altså IKKJE sjekka strørrelsen på den eine armen, synes den var litt smal, så eg rekke opp den eine borden eg hadde strikka og byttet til eit halvt pinne nr. større.og fortsette å strikke på den armen.




OG ja da - det burde jo ringe ei klokke - for den armen er jo framdeles smal...

Så da så - er det BARE å rekke opp å strikke den for 3 gang.

OG ja da - eg gjor samme feil med den første RETRO FIN genseren min og 😕
Men men - det er bare å rekke opp og begynne på nytt og denne gangen skal eg sjekke og dobbel sjekke maskeantall og bredde ...

OG den blir jo så fine - når den blir ferdige 💦







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Strikkeglede

 Endelig begynner kreftene å vende tilbake, og gleden av å skape noe føles bra 😀 Når hode henger litt etter er det greit å ha enkle ting på...