fredag 5. november 2021

Velkommen november

 Og farvel Oktober... 

Årets Oktober har vert litt på halv tolv - men slik er det jo innemellom.




Regn og enda meir regn, og alt blir liksom så vått og utrivelig. 

Vi fikk hilsen på snø og kulde og, men heldigvis så for  det fort 😉 

Vi har mista ein god venn - og savnet er så sårt - så sett pris på kvardagen din og ta vare på flokken din - det er ord eg iallefall tar med meg vidare i livet 💗


Ellers går det jo i fjøs og litt hus, alltid noe å finne på.

Strikkepinner, god musikk på øret og joggesko er også flittig bruk, helst kvar dag 😉 

Snart er det helg og eg HÅPER du får ei fole fine helg.

 Smil fra HO monika  😋





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tunge dager

  det er tunge dager synes eg no.  Men livet stopper jo desverre ikkje opp fordi noen dør. Og ikkje viste eg at det  var SÅ mange ting som m...